Mijn eerste reis - Reisverslagen van Gery Drost - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Gery Drost - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Ik ben 4e jaars hbo-V student aan Hogeschool Windesheim.
Ik ga vanuit mijn opleiding ruim 4 maanden stage lopen in Addis Abeba (AA). De stage houdt in dat ik binnen mijn funtie zal meewerken in een miltudisciplinair team aan verschillende projecten die stichting Dir in AA heeft neergezet (onder de noemer 'Andelay).

Recente Reisverslagen:

13 Januari 2009

Laatste weken Ethiopie en afsluiting blog

13 Januari 2009

Vakantie

25 December 2008

Merry Christmas!!

08 December 2008

Groentetuintjes maken, 1e week december...Sint!?!

08 December 2008

Workshops, ziekenhuis en Awash National park
Gery

Ik ben 4e jaars hbo-V student aan Hogeschool Windesheim. Ik ga vanuit mijn opleiding ruim 4 maanden stage lopen in Addis Abeba (AA). De stage houdt in dat ik binnen mijn funtie zal meewerken in een miltudisciplinair team aan verschillende projecten die stichting Dir in AA heeft neergezet (onder de noemer 'Andelay).

Actief sinds 26 Aug. 2008
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 19763

Voorgaande reizen:

23 September 2008 - 11 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: