foto's - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Gery Drost - WaarBenJij.nu foto's - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Gery Drost - WaarBenJij.nu

foto's

Door: Gery

Blijf op de hoogte en volg Gery

27 September 2008 | Ethiopië, Addis Abeba

Hey!
Je zult wel denken...leuk die verhalen, maar heb je ook foto's?! Nou ik heb ze wel, maar het uploaden kost erg veel tijd...en er zijn meer mensen die even wat kwijt willen op internet of willen mailen...dus op mijn foto's zul je nog even moeten wachten helaas!
Ik zal zsm foto's gaan plaatsen!
Mijn foto's komen op mijn online fotoalbum: http://picasaweb.google.nl/gerydrost

xx gery

  • 28 September 2008 - 12:09

    Harold Prost:

    Thanx! Ben benieuwd naar de eerste foto's! Zal de RSS meteen toevoegen :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gery

Ik ben 4e jaars hbo-V student aan Hogeschool Windesheim. Ik ga vanuit mijn opleiding ruim 4 maanden stage lopen in Addis Abeba (AA). De stage houdt in dat ik binnen mijn funtie zal meewerken in een miltudisciplinair team aan verschillende projecten die stichting Dir in AA heeft neergezet (onder de noemer 'Andelay).

Actief sinds 26 Aug. 2008
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 19801

Voorgaande reizen:

23 September 2008 - 11 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: