filmpje vertrek-aankomst - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Gery Drost - WaarBenJij.nu filmpje vertrek-aankomst - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Gery Drost - WaarBenJij.nu

filmpje vertrek-aankomst

Door: Gery

Blijf op de hoogte en volg Gery

28 September 2008 | Ethiopië, Addis Abeba

Hey!
Er is een filmpje op internet gezet van de eerste twee dagen..misschien leuk om te bekijken om een beetje een beeld te krijgen van waar ik ben. :-)
www.q13.nl/maarten/ethiopie

Veel fun! xx

  • 29 September 2008 - 15:28

    Gerjan En Jeanette:

    hallo gery.Zoals we lezen heb je al veel gezien en gedaan.echt super.filmpje bekijken moet nog groetjes gerjan en jeanette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gery

Ik ben 4e jaars hbo-V student aan Hogeschool Windesheim. Ik ga vanuit mijn opleiding ruim 4 maanden stage lopen in Addis Abeba (AA). De stage houdt in dat ik binnen mijn funtie zal meewerken in een miltudisciplinair team aan verschillende projecten die stichting Dir in AA heeft neergezet (onder de noemer 'Andelay).

Actief sinds 26 Aug. 2008
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 19803

Voorgaande reizen:

23 September 2008 - 11 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: