JOEPIE!!!...Eerste FOTO'S staan op INTERNET! - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Gery Drost - WaarBenJij.nu JOEPIE!!!...Eerste FOTO'S staan op INTERNET! - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Gery Drost - WaarBenJij.nu

JOEPIE!!!...Eerste FOTO'S staan op INTERNET!

Door: Gery

Blijf op de hoogte en volg Gery

30 September 2008 | Ethiopië, Addis Abeba

Hey!
Ik heb goed nieuws!! Mn eerste foto's staan op internet!!! :-)
Je kunt zo een beetje de Afrikaanse sfeer proeven! :-)
Nog een keer de link: http://picasaweb.google.nl/gerydrost

Binnenkort volgen er meer foto's van de andere instellingen waar ik woensdag naartoe ga (zeleketa en sebeta blind school)...het uploaden kost erg veel tijd en geduld, vanwege het trage internet (ouderwetse inbelverbinding, jaja met telefoonlijn)...

Later deze week komt er weer een uitgebreider verslagje van mij. (mede vanwege de tijd dat ik dit schrijf 2.25u!)...gelukkig zijn we morgen vrij(Suikerfeest; alle instellingen gesloten) en kan ik lekker uitslapen!

Alle goeds! Tot mails/krabbels!
xx

  • 30 September 2008 - 08:00

    Marieke:

    eeeeej Gery!! echt heel leuk om foto's te zien.. .:D ben je al een beetje in het relaxte ritme van daar? of pas je eerst alleen je kleding aan? ;-)

  • 30 September 2008 - 10:43

    Karin:

    Hallo Gery
    Leuk om de foto's te zien. Groeten aan Marloes.

    Karin Markslag

  • 30 September 2008 - 11:30

    Margreet Huiskes:

    He Gery
    Kringgenootje:)
    Ik ben erg benieuwd hoe je t hebt! Je hebt lange verslagen;) Ik heb nu niet de tijd om alles te lezen maar dat komt nog!
    Liefs, Margreet

  • 01 Oktober 2008 - 08:35

    Chris En Ingemarie:

    hoi Gery,

    Gaaf om allemaal te zien, leuk filmpje en foto's!
    Wat ondernemen jullie al veel zeg!! Leuk..
    We gaan je volgen! Goede tijd gewenst!

    Groetjes Chris en Ingemarie

  • 01 Oktober 2008 - 17:20

    Harold Prost:

    Toffe foto's om te zien!
    Wat een andere wereld hè?

  • 02 Oktober 2008 - 10:03

    Oma:

    lieve gery,oma is bij tante aly,en hebben wij jou fotos gezien!erg mooi.tantr aly heeft jouw reisverslag voor mij uitgeprint en kan ik het rustig thuis lezen! en een beetje met je meeleven!oma denkt veel aan jou!!lieve schat tot een andere keer,kus oma

  • 02 Oktober 2008 - 13:27

    Marjon Kiekebosch:

    hoi Gery
    wat een gave ervaring
    leuk om de foto`s te zien
    veel succes groet Marjon

  • 05 Oktober 2008 - 17:28

    Janneke:

    ha Gery,

    Leuk om je verslagen te lezen en je foto's te zien.

    Hartelijke groet van Wim en Janneke

  • 06 Oktober 2008 - 14:51

    Tineke:

    hoi Gery

    Heb even je berichtjes gelezen! Vind het leuk om te volgen. Ben benieuwd hoe je het werken daar zal ervaren!

    Ga nu even je foto's bekijken.

    Groetjes Tineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gery

Ik ben 4e jaars hbo-V student aan Hogeschool Windesheim. Ik ga vanuit mijn opleiding ruim 4 maanden stage lopen in Addis Abeba (AA). De stage houdt in dat ik binnen mijn funtie zal meewerken in een miltudisciplinair team aan verschillende projecten die stichting Dir in AA heeft neergezet (onder de noemer 'Andelay).

Actief sinds 26 Aug. 2008
Verslag gelezen: 204
Totaal aantal bezoekers 19799

Voorgaande reizen:

23 September 2008 - 11 Januari 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: