Koop een mooi boek: steun de kinderen van Jan Meda - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Gery Drost - WaarBenJij.nu Koop een mooi boek: steun de kinderen van Jan Meda - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Gery Drost - WaarBenJij.nu

Koop een mooi boek: steun de kinderen van Jan Meda

Door: Gery

Blijf op de hoogte en volg Gery

28 Oktober 2008 | Ethiopië, Addis Abeba

Weer een berichtje van mij...nu met de vraag of je het Jan Meda project (met de ex-soldaten) wilt sponseren. Dit kun je doen door een leuk boek te kopen met de meer dan 500 prietpraatjes van kinderen.
Een kennis van Marloes (een medestudent hier in AA) heeft een boek geschreven.
Ze wil dit boek verkopen en de opbrengst volledig aan het Jan Meda project schenken.
Het boek is niet in de winkel te koop en kost maar 11 euro!!

Het boek is erg leuk om te lezen en zeer geschikt als cadeautje. Denk ook vast aan de feestdagen: Sint, Kerst, exclusief onderdeel kerstpakket of relatiegeschenk. Succes verzekert!

Heb je een wachtkamer, dan is dit het ideale boekje. Je patiënten komen gegarandeerd lachend bij je in de behandelkamer!!!

De opbrengst van het boek gaat naar het project Jan Meda. De kinderen hebben hier eigenlijk een speelgelegenheid nodig want het is nu eigenlijk gewoon te gevaarlijk tussen alle afval, skeletten van geiten en andere dieren en scherppuntige stenen. Daarnaast hebben ze ook helemaal niks om mee te spelen en is hun kleding echt aan vervanging toe. Kortom er is hier meer dan genoeg te doen. En wanneer jij dit leuke boek koopt steun je ook nog eens dit project...dus ik wil jullie dit boek van harte aanbevelen...!!

Een voorproefje van het mooie boek:
Mariëlle (4) blijft wel eens over bij de buren. Ze vertelt de buurvrouw, dat haar cavia vanmorgen dood in zijn hokje lag. De buurvrouw vindt het heel zielig en zegt: "Och wat zielig, en nu?" "Nu is hij nog steeds dood", zegt Mariëlle verdrietig.
Heb je interesse, dan kun je Helen en Lesley mailen dan sturen zei je de betaalgegevens toe! helensmit@live.nl
Bestel het boek nu en steun Jan Meda, Ethiopië!!!!!!!

Het zou het fijnst zijn als je voor 9 november een of meer boeken besteld, want dan kunnen de ouders van Marloes de opbrengst meenemen en kunnen we het geld gelijk goed besteden!!

Alvast amasakanalou!! (bedankt!)

• 28 Oktober 2008 - 20:29

Gézieta Van Den Belt:

Veel succes met al het goede werk dat jullie in AA verrichten en Gods zegen!

P.S. Naar aanleiding van je berichtje heb ik het boek besteld :-)

• 29 Oktober 2008 - 08:22

J.de.weerd.:

Gery,fijn dat we via de mail helemaal op de hoogte blijven over jullie geweldig werk.Wij bidden jullie Gods zegen verder toe. Hillie en Jaap

• 29 Oktober 2008 - 20:56

Jan En Thea Veltmaat:

Hallo Gery,
    Wat een leuke verhalen allemaal. Fijn dat je het zo naar je zin hebt.
    Succes met alles en geniet er maar van.
    Gr van ons allemaal, Jan en Thea en de kids.

• 03 November 2008 - 11:55

Anky Reyeneveld:

Hoi Gery,
    wat leuk om je verhalen te lezen, knap hoor wat je daar zoal doet. Heel veel succes met alles. Greotjes van ons allemaal. A.A.H.J.M. Reyneveld

• 03 November 2008 - 13:33

Klaas En Annie:

Hallo Gery.
    Leuk je verhalen te lezen.Je maakt zo heel wat mee. Succes en sterkte met alles, doe de groeten aan je ouders en tot horens.

• 05 November 2008 - 19:37

Gea Heeling:

Hallo Gery,als ik je verhalen zo lees gaat het wel goed met je daar.Wil je de groeten aan je ouders doen en ik hoop dat ze een leuke tijd daar met je hebben.
    Groetjes Gea

• 06 November 2008 - 18:30

Cor En Anja:

Joehoe ben je daar nog. We lezen al een week niets meer van je en we zijn zo benieuwd hoe Harm en Gretha het vinden daar.
    Heel veel liefs voor jullie allemaal van Cor en Anja

• 07 November 2008 - 12:38

Marjan:

Hoi Gery
    Ben eindelijk weer helemaal bij gelezen. (Heb het wat druk gehad)Wat een verhalen zeg! Je maakt wat mee.
    Ben erg nieuwsgierig wat je ouders er van vinden , maar dat horen wij vast nog wel.
    Heel veel succes verder Wij blijven je volgen groetjes van de Drossies uit koekange

• 09 November 2008 - 11:44

Hilma:

Dag Gery, nog nooit een berichtje achtergelaten, maar wel steeds gelezen hoor. Wat doe je veel en wat is er veel te doen. Heel veel succes en Gods zegen. Bedankt voor je lieve kaartje, een hele mooie verrassing!
    Hartelijke groeten (ook aan je ouders!) uut Dwingel, Hilma

• 10 November 2008 - 15:04

Linda:

En ik maar denken dat ik mn mailadres in had gevuld en ik dus automatisch op de hoogte zou blijven van alles wat je daar beleefd... Mooi niet :( Vond het al zo raar dat ik nooit bericht kreeg dat je iets geschreven had ;)Maar ben nu de schade weer aan het inhalen en weer bij aan het lezen ;)Zo te zien heb je het nog steeds erg naar je zin daar! Klinkt erg indrukwekkend allemaal. Ik zal nu direct mn mailadres toevoegen, zodat ik een beetje op de hoogte blijf ;)

Heel veel groetjes!

• 11 November 2008 - 10:09

Marieke:

joehoeee african girl??!! are you still a live?? :D

• 11 November 2008 - 14:04

Helen:

De opbrengst van alle boeken die tot 27 november!! besteld worden, komen ten goede aan Jan Meda..
    Denk vast aan Sint of Kerst