Merry Christmas!! - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Gery Drost - WaarBenJij.nu Merry Christmas!! - Reisverslag uit Addis Abeba, Ethiopië van Gery Drost - WaarBenJij.nu

Merry Christmas!!

Door: Gery

Blijf op de hoogte en volg Gery

25 December 2008 | Ethiopië, Addis Abeba

Via deze weg wil ik jullie vanuit het warme Ethiopie hele fijne gezellige en hopelijk witte kerstdagen en een goed, gezond, gezellig en gelukkig 2009 wensen!

Dikke kus en knuffel uit Ethiopie!

Ik ben gisteren terug gekomen van vakantie...het was super gaaf..de verhalen komen later deze week!

• 25 December 2008 - 13:33

Klarien:

Ha Gery. Jij en jullie allemaal in het DIR-huis: fijne kerstdagen en een gelukkig 2009 met een te beginnen( althans bijna te beginnen..) veilige thuiskomst bij 'ons'.Geniet allemaal van deze laatste weken en sterkte met de voorbereidingen voor de terugreis en niet te vergeten al het afscheid nemen. Veel liefs, voor allemaal, klarien

• 25 December 2008 - 20:05

Kazia:

een fijne kerst en goed 2009

papa en mama Hielke

• 25 December 2008 - 21:35

Opa En Oma Drost:

lieve gery mooi dat je terug bent van je vakantie wij zijn net terug van gerjan en jeanette daar was de verdere fam. behalve gery en agre en raymon alles was er goed en gezellig je pa was laat die moest eerst werken oor dat hij mocht eten nou meisje we wensen je nog prettige kerstdagen toe en een gezond en goed 2009 groetjes van ons je opa en oma doejj

• 26 December 2008 - 02:45

Gelmer En Nienke :

Hey Hey Gery,

De witte kerst zit er vor ons niet in! Jij ook het allerbeste in 2009! Ben benieuwd naar je vakantie.

Dikke kus

Neef Gelmer & Nienke

(vanuit Saba)

gelmerennienke.waarbenjij.nu

• 26 December 2008 - 02:45

Gelmer:

PS.

Oma zal ons wel missen morgen...

;)

• 26 December 2008 - 16:36

Frank:

Hoi Gery,

ook voor jullie allemaal een hele goede kerst (hoewel die in ethiopie wat later is).
    Groeten aan allemaal

• 26 December 2008 - 21:28

Mark, Tineke, J & W:

hoi gery!

Beetje laat, maar we hopen dat je fijne kerstdagen hebt gehad! We wensen je ook alvast een goed uiteinde. Ben benieuwd of (en wat) ze er daar aan doen.

Groetjes vanaf Lheebroek
    WIm, Janneke, Mark, Tineke en Alfred

• 27 December 2008 - 16:14

Steven:

hoy Gery, ik hoop dat je ook een witte kerst hebt daarzo, en een fijne jaarwisseling toegewenst. Kennen ze daar ook vuurwerk?

• 29 December 2008 - 14:32

Drossies Ut Koekange:

Hoi Gery
    Kerst is al geweest maar wij wensen je wel heel veel geluk in het nieuwe jaar.
    Bij deze alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag, het is nog wel een nachie slapen. maar ben anders bang dat ik het vergeet haha.
    nog veel plezier daar groetjes van ons allemaal

• 30 December 2008 - 08:03

Meistershof:

Ha Gery,

Happy Bithday to you!!

Vanuit een koud Lheebroek(we gaan schaatsen) wensen we je een hele gezellige verjaardag.

Een hartelijke groet van ons allen:
    Wim, Janneke, Alfred, Tineke en Mark.

• 30 December 2008 - 10:07

Roelanda:

Heey Gery,

Een hele fijne verjaardag toegewenst!

Liefs Roelanda

• 30 December 2008 - 11:03

Nolleke:

Hoi Gery,

Wat zal dat raar zijn om met je verjaardag niet bij je familie te zijn
    Maar bij deze van harte meissie met je verjaardag en alvast een gezond en gelukkig 2009 voor jou.

Lieve Groetjes van Nolleke

• 30 December 2008 - 13:09

Gerco:

Ha Gery!
    Allereerst van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag!
    De afgelopen uren een inhaalslag gemaakt en de meeste van jouw verhalen gelezen. Geweldig wat je daar allemaal doet en meemaakt!
    Groetjes en tot snel,
    Gerco

• 30 December 2008 - 14:29

Annemieke:

Hoi Gery

M'n ouders en ik en Bert-Jan en martin willen je graag feliciteren met je verjaardag.
    Maak er een gezellige dag van. Liefs Annemieke en de rest van de familie

• 30 December 2008 - 19:32

Fennie Bos:

Hallo Gery
    Ik wil je van harte feliciteren met je verjaardag vandaag. Toch raar denk ik zo ver van huis. Alvast een goede thuisreis gewenst de elfde.
    Hartelijke groet, Fennie

• 30 December 2008 - 19:49

Cor En Anja:

Er is er één jarig hoera hoera. Lang zal ze leven in de gloria. HIEPERDEPIEP HOERA, HOERA

Hey lieve Gery,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. We wensen je een hele gezellige dag. Weer heel wat anders om je verjaardag bij tropische temperaturen te vieren nietwaar? Het is hier ijs- en ijskoud. Vanmiddag hebben we geschaatst op het ven en Cor heeft als een Michelinmannetje oliebollen staan bakken in de stal.

Veel liefs en een knuffel van Cor en Anja

• 31 December 2008 - 19:03

Marloes:

Iets te later maar beter laat dan nooit! GEFELICITEEEEEEEEEERD!

Heb je een leuke verjaardag gehad??

• 01 Januari 2009 - 11:16

Kazia:

een heel elukkig en gezond 2009

papa en mama Hielke, Nienke en Fabio en Sietse

• 01 Januari 2009 - 19:18

Cor En Anja:

Hey Gery,

We wensen je een heel goed, gelukkig en gezond 2009.
    En ...tot over 11 dagen.

Liefs Cor en Anja

• 02 Januari 2009 - 10:38

Tineke:

hoi gery

Gezegend nieuwjaar voor jou!
    Heb je een leuke verjaardag gehad? Weer eens wat anders dan anders zeker :D

Ik wil zeggen: geniet nog even van je laatste weekje daar. De tijd vliegt voorbij denk ik! Alvast een goede terugreis en tot snel! Leuk om je straks weer in real life te zien :D

Groetjes Tineke (en ook mark)

• 04 Januari 2009 - 17:23

Opa En Oma :

he gery we kennen je bijna niet met zo een bolle bos haar .we hopen toch wel dat je dezelfde kleindochter bent gebleven,en niet een heel ander meisje bent geworden.het zal wel erg zwaar zijn en hard omte slapen maar het staat je goed hoor.is die kapster ook een vriendinnetje van je en ga je daar straks met corresponderen in ik zal niet weten welke taal dat je dat dan moet doen nu meisje tot ziens of horens groetjes je opa en oma drost

• 05 Januari 2009 - 20:17

Trudy Rijkee:

Hey Gery.

Ik wil jou een heel mooi en leuk 2009 wensen.

Nog even genieten en dan weer naar huis.

Groetjes Trudy

• 05 Januari 2009 - 20:36

Gerjan En Jeanette:

Ha die gery wij wensen je nog een fijne laatse week daar en een hele goeie reis terug naar huis

• 09 Januari 2009 - 07:23

Tineke:

Geen nieuwe berichtjes meer van jou.. Je moet het deze laatste paar dagen ook vooral druk hebben met nog lekker genieten daar en niet met de computer :-) Je verhalen horen we straks in real life... Leuk!

Geniet dus nog even van de laatste dagen, en vooral ook van het warme weer, want hier ligt er een lekker laagje ijs op je te wachten, zodat je kunt schaatsen!

Goede reis ook alvast en geniet ook van het thuiskomen :D
    We zien je binnenkort!

Groetjes Tineke

• 10 Januari 2009 - 14:34

Boukje En KArin Zamb:

HE Gery,

Als we het goed hebben ben vandaag weer thuis gekomen. we hpen dat je kan wennen aan het koude weer.
    Wij zitten lekker op Zanzibar te genieten van onze laatste dagen Afrika.

Groetjes Kirsten, Boukje en Karin van de Zambia groep